torsdag 20 augusti 2009

Tack för kommunala bibliotek!!

Det finns två intressanta böcker som nyligen kommit ut, Dags att köpa aktier? Av Urban Bäcckström samt Den orolige mannen av Henning Mankell. Har alla Wallander böckerna men den billigaste jag hittat nu kostar 169kr. Tänkte därför låna den nu och köpa den senare på rea.
Och den fanns till min glädje på ortens bibliotek. Bäckströms bok vill jag gärna läsa men kanske inte köpa fölr 179 kr. Den fanns inte på bibblan men de beställde den åt mig, eller la den som ett inköps förslag! TACK för denna service kommunen!!!
En annan rolig sak är att Charlie o Mattias är tillbaka till Lyxfällan. Det är toppen tycker jag. Att
se att saker och ting utvecklas åt det håll man vill själv...
Nu kan man åter med glädje och inspiration följa det programmet.

Börsen är en sådan sak som gärna oftare fick utvecklas åt det håll man själv vill...
Men ibland så..Ncc har lämnat en bra rapport och stiger, det är fortfarande 60 kr kvar till mitt inköpspris, men dock.
Denna veckan håller jag annars tummarna för SSAB B, som jag köpt en liten post i på ren spekulation, en kort sådan...

Inga kommentarer: