onsdag 4 februari 2009

Träningen

går framåt och jag har varit iväg ett par tre ggr i veckan, det är otroligt skojigt med aerobics.
Den lurar mig, jag tycker att det är så skoj så jag funderar inte på att det är jobbigt.
Jag är inte heller varken sämst, tjockast, har sämst koordination eller minne för steg-kombinationer. Bara en sån sak:)
Den får mig att känna mig stark,nyttig och frisk. Den gör undervärk för ett ansträngt psyke. Den tar bort eventuella aggressioner. Med mera med mera. Så det här ska jag hålla i nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter lockande. Kunde behöva lite kondis själv. Går promenader i snön - det är ganska ansträngande - i alla fall när man prövar att gå fort.

Ekonomisk fighter sa...

Grön:Ja det är inte alls dumt just nu är det ju snö, så skidor skulle varit bra:)