onsdag 4 februari 2009

Seb

Hej och ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, det är mycket just nu och inspirationen har inte infunnit sig.
Månadssammanställning har jag inte heller gjort på några månader och det av den anledningen att det är så tråkigt när man går back pga av vikande börskurser. Hur man än sparar.
Men visst har det hämtat sig lite efter jul där med. Jag har haft en bra lön då en ackumulerad
löneförhöjning delades ut och jag fick en full lön för första gången sen i september.
Idag har jag lagt en köporder a 250 st på SEB. Har inga bankaktier och vill ha det. Att jag valde den banken beror på att jag tror att de klarar sig bäst undan krisen. De ska eventuellt även ha en nyemission. De har en stark kvinnlig vd, Annika Falkengren och jag tycker att jag kan lita på hennes kompetens. Men vad vet jag? Någonstans måste jag ändå tro på vad jag gör och eventuella börstips av experter i media har jag slutat tro på, learned the hard way.
Jag la en köpkurs på 35 kr, den stod som lägst i 35.80 idag men gick upp.
Räknar med en emission på 1:1 och får då 500 st.

Inga kommentarer: