söndag 11 oktober 2009

Dålig aktie vecka...

Den gångna veckan var lite tråkig rent aktiemässigt, inga stora förändringar på kurserna...
Lite stiltje så där..vilket iofs kan vara befogat efter en relativt stadig uppgång i augusti och september...Kanske kommer den svarta börsmånaden i oktober istället för i september.
Nu kommer en period med mycket rapporter och det får förhoppningsvis lite skjuts åt olika håll, vilket jag tycker är betydligt roligare än endast småpustar..vilket självklart är helt
egoistiska skäl...
Jag har nu tillförsäljning Metro, SSAB B saamt SEBc och det vore bra om de gick igenom denna veckan. Intjänade pengar på börs i oktober hittils är 0 kr...is i magen , is i magen...
Då räknar jag endast de icke långsiktiga aktierna.De långsiktiga puffar på i makligt tempo och de oroar jag mig inte för eftersom de inte ska säljas..Dock har SEBa gått ner en del efter Kris i Lettland prat, men de återhämtar sig på sikt...

Inga kommentarer: