onsdag 30 januari 2008

skrivbord

Vi behövde ett nytt skrivbord nu när vi flyttade ihop och blev storfamilj, min sambo hade ganska klart för sig hur det skulle se ut och vi var för en tid sen på Ikea och tittade, hittade ett passande och det skulle gå på ca 3000 kronor, ett hörnskrivbord med 2 arbetsplatser. En hurts kostade runt tusenlappen. Jag vill inte ge så mycket för ett skrivbord, det ska vara funktionellt men inte nödvändigtvis snyggt. Jag övertalade honom att leta vidare och kom på att jag tidigare köpt ett bord av Landstinget där jag bor, de har ett lager av möbler som är utbytta på vårdcentraler och sjukhus som de säljer billigt. Idag var vi där och plockade ihop ett hörnskrivbord med 2 platser och en avlastningsplats, i bok för 200kronor!!! Vill bara tipsa om det om någon behöver...
Skrivbordstolarna de hade låg på 150 kr och allt är av bra kvalitet.

Inga kommentarer: