tisdag 25 november 2008

Uppåt

Idag fortsatte det till viss del uppåt på börsen. Mina aktier gick i upp 4.69%. Då stod Ncc för större delen, och en del backade -förstås...
Det ska bli roligt att se hur utdelningarna, när de blir kända, påverkar uppgången.....
Försöker ligga lägre med mitt aktiespanande, det händer ändå inte så mycket och det kommer att ta sådan otroligt lång tid innan jag är ikapp....
Gjorde mitt femte?? försök att hämta hem min beställda låne bok "Så kan alla svenskar bli..."
igår men den hade fortfarande inte kommit. Jag börjar betvivla att min lokala bibliotikarie ÖVHT kan deras system.....Nu skulle den komma på onsdag, som imorgon så jag gör ett nytt försök då. Han är så liten och oskyldig med små plirande bruna ögon och han är vänligheten själv-annars hade jag skällt ut honom vid det här laget....
Men jag får bita mig i tungan. Hade en stund över så sonen och jag stannade på biblan i en timma. Det blev gratisläsning av en massa bra och aktuella tidningar....

Inga kommentarer: