måndag 29 december 2008

Rean

pågår för fullt i stadens affärer. Jag var inne en sväng och fikade i 3!!! timmar med en väninna.Mycket prat blir det... Gick en sväng och det var ett saligt riv bland kläderna. En del kläder och vissa heminredningssaker har jag spanat in sen tidigare men här var inga röda lappar. Mest en lagerrensning kändes det som. Rean på bättre och nyare kläder kommer nog under andra halvan av januari när pengarna är slut i våra plånböcker. Bytte en stickad kofta som jag fick i julklapp men som var för stor, det fanns inte min storlek men jag valde en annan så jag är nöjd. HM reade ut vissa skönhetsprodukter oxå så jag passade på att handla en present till mitt kusin barn, Duschgele, necsessär, badolja och bodybutter allt i knallrosa glittriga present förpackningar och till ett pris av 75 kr istället för 150 kr. En tjej som fyller 12 det bör nog passa.
Är ensam hemma ikväll vilket är ovanligt så jag har lyxat med en hemgjord kräftsoppa och nu ska jag jobba med boken. Hoppas eventuellt på att få se Sex & the city filmen ikväll, har inte gjort det än men gav den i julklapp till dottern....

2 kommentarer:

Gustav sa...

Vad är det för bok du håller på att skriva? Jag måste ha missat ett inlägg nånstans känns det som.

Ekonomisk fighter sa...

Gustav: Hej, jo jag skriver en deckare. Började med det när jag var sjukskriven i oktober. Har haft iden i huvudet till tre böcker i flera år men har inte kommit till skott.