torsdag 7 augusti 2008

Action:)

Idag har jag lagt en säljorder på samtliga Net Insight. Har tröttnat lite på 5 öre upp och ner även om jag nu ligger lite plus på aktien.
Går den igenom ska jag köpa KaroBio, den verkar ha potential och det känns spännande att följa dess utveckling.
Det kan nog gå riktigt bra om de får igenom sin utveckling och det går som planerat.
Om inte-så är det så. Men det händer mer med KaroBio än med Net I, och det är det jag vill åt. Lite action....
Återkommer till den sistnämnda om den skulle börja röra på sig.
Är lite inne på att sälja av mina Östeuropa fonder och köpa Boliden.
Fonderna ligger marginellt på minus, har gått bra innan men inte återhämtat sig under året.
Känns inte bra att ha pengarna, 6000 kr skvalpande där... Men jag vågar bara ta ett steg och beslut i taget, ska fundera lite.

Inga kommentarer: