onsdag 18 juni 2008

Fotbollen över

Sverige ute ur EM... tråkigt. Jag hade precis fått upp ögonen lite för det här med fotboll, man blir ju liksom påverkad för överallt pratar de fotboll just nu. Idag var det första gången jag såg en hel match med landslaget, verkligen tittade utan att läsa en bok samtidigt eller prata i telefon.
Och så gick det som det gick.. synd, tråkigt. Jag tycker synd om alla de svenskar som entusiastiskt nog tagit sig ner för att titta...
Rnb slutade ner på -3.90 så denna dagen har inte varit helt igenom bra. Men nu är det snart midsommar, en arbetsdag kvar sen kan vi koppla av börsen och fotbollen och ägna oss åt att bara vara, läsa, umgås och ha det bra. Det blir en lugn midsommar, orkar inte annat efter förra helgen. Ska dock överaska sambon med en champagne frukost på midsommarafton, eller en lunch med jordgubbar och champagne om jag ska ta hästarna först på förmiddagen. Det blir bara han och jag fram till kvällen och det ska bli skönt, vi är sällan eller aldrig ensamma. Champagne har vi kvar sen studenten. Mmm mysigt...

2 kommentarer:

Per Penning sa...

Låter härligt med en sådan frukost. :)

Glad midsommar!

Ekonomisk fighter sa...

Glad midsommar till dig och familjen!