söndag 1 juni 2008

Maj månads sammanställning

Så var det dags för den gångna månadens sammanställning. Jag sätter inte av mer än 300 kr till fonder efter som vi har studenten i antågande och pengar kommer rulla. Efter den får vi se om det blir något över att spara. Jag ska göra vad jag kan för att snåla in, som vanligt. Inga aktie köp är gjorda sen förra sammanställningen. Den aktie som står på lut härnäst kan vara Boliden och kanske eventuellt Eniro. Boliden eftersom råvaror behåller sina starka priser och Eniro för att det händer mycket där just nu, VD byte är en av dem.

Aktier 140700
Bank 160388
IPS 52832
Fonder 6482
Buffert 10671
Depå 31
----------- -----------
Summa 371104


Denna månaden har som sagt inga affärer ägt rum av aktie slag men jag har sålt halva min bil och köpt en halv till och det blev en utgift på 5000 kronor.
Då ger det ett plus från förra sammanställningen å 5614 kronor och av dem är 300 spar från denna månaden så ett plus på 5314 kronor är det rätta. Vilket är jättebra, förra månaden låg jag back drygt 5000. Men bättre ska det självklart bli, bara Ncc börjar röra sig åt rätt håll. Jag ligger back 6000 på aktierna totalt

Inga kommentarer: