tisdag 23 september 2008

2a dagen

som sjukskriven..Känns fortfarande som att befinna sig i ett töcken och en dålig dröm.
Läste ut boken "Tusen strålande solar". Den gav intryck och avtryck.
Fick meddelande från Bokus att de idag har skickat min förbeställda "En plats i solen" Liza Marklunds nya. Längtar efter den. Alla hennes tidigare böcker är tummade och lästa om och om igen. De har blivit som små vänner allihop. Tycker mycket om rollkaraktären Annika Bengtzon.
Börsen är tråkig, det händer ingenting av positivt värde. Tyvärr var mina aktier inte några som gick upp nämnvärt i fredagens "hausse", de gick däremot ner dagarna innan....
Mina Net insight står i fjuttiga 3.80. De har gått ner en krona under sista veckans turbulens. Och av erfarenhet vet jag hur lång tid det kommer att ta för den att öka kronan igen.
Ericsson rör sig inte, det är ganska tråkigt övht. Svårt att sälja av något också. Vill inte sälja med förluster. Köpa däremot går ju bra, det är köpläge på många men jag har inte avsatt tillräckligt med pengar. Karo Bio som jag är sugen på har stått stadigt och även Fingerprint. Boliden står lågt 32-33 kr. Så det går att fynda mycket just nu.
Vi får hoppas på lite mer aktivitet i veckan...

Inga kommentarer: