fredag 5 september 2008

Ekonomisk aktivitet!!!

Idag har det hänt lite på ekonomifronten.
Jag är återigen ägare till 600 Ericsson, köpet gick igenom idag på 68 kr och jag tjänade brutto 4062,netto 2843 kr. Första pengarna jag tjänar förutom utdelning.
Min order på 100 st Boliden gick oxå den igenom på 36 kr. Det känns bra. Vinsten på Ericsson går till 400 nya RNB, nyemmissionerade så det blir 2400 kr. Resten går till Karo Bio. Till min förtret låg posten på 1000 kr. Så jag har lagt en skamorder på 5.30.
Visste att det skulle backa på börsen idag och chansade men den har inte gått ner så mycket.
Pengarna räckte inte utan fick låna 3800 på mitt buffertkonto tills försäljningen av Net insight har gått igenom. Det lär ta ett tag då den sniglar både upp och ner men jag har inte så bråttom. Men när Netinsight är sålda så höjer jag kursen på Karo Bio.
Är väldigt glad för affärerna.
Känner mig lite som Petter "Det går bra nu, pengarna rullar in, det går bra nu"....:)
Skojar lite bara....

Inga kommentarer: