söndag 7 september 2008

Skyfall

Har aldrig sett så mycket regn på en och samma gång som det jag tittar på just nu.
Himlen har fullkomligt öppnat sig...
Igår var vi på Skopunkten de hade köp 2 och betala för 3, eller tvärtom... gillar vanligtvis inte den affären då allt känns och är plastigt i mina ögon men nu behövde både jag och sonen nya skor snabbt.
Och jag hittade där så vi fick 2 par damstövletter och ett par gympadojor för 650 kr.
Helt okey. Ett par svarta platta stövlar som är perfekta till jobbet och ett par fina i brun mocca med lite klack. Har gått i sommarballerina tills nu, skäms lite för det . Så det var så skönt att sätta på sig ett par vettiga höstskor när jag skulle på fotboll idag. Bara stoppa i fötterna liksom, utan att behöva skämmas för att jag ser ut som om jag fortfarande väntar på fint sommarväder. Vilket jag förövrigt precis slutat göra.
Hade behövt gummistövlarna dock... Kände mig fin iaf.
Har inte tagit beslut angående att gå ner i arbetstid, det är ett par faktorer som spelar in som jag inte funderat klart på än. De hänger liksom ihop.
Hoppas på en rolig börsvecka nästa vecka, att en eller två ordrar går igenom.

Inga kommentarer: