söndag 17 februari 2008

Adsense

Är det någon som kan förklara Adsense för mig och hur jag ska gå tillväga om jag vill optimera evetuella intäkter, har endast första alternativet nu med annonser med inte Adsense for search, eller hänvisningar. På det förstnämnda ska man ange 3 adresser- vad är det för adresser ?? Jag kan inte förstå hur det fungerar och när/hur det genererar pengar. Snälla någon vänlig själ med tid över och som besitter kunskaper så hjälp mig med detta så hjälper jag gärna dig med något annat som jag kan eller enklare kan ta reda på än just Adsense.

2 kommentarer:

Växla ner sa...

kan inte så mycket heller, men jag tycker du ska lägga in dina annonser så att de hamnar mellan dina inlägg, jag gjorde det och tjänade på det. Klicka bara på layout, adsense och så hittar du alternativet där.
lade själv in hänvisningar, fått upp en ruta där folk kan klicka och söka sig vidare, men man tjänar förmodligen bara pengar om någon beställer nåt sen
trevlig helg

Ekonomisk fighter sa...

Tusen tack, ska prova det, önskar dig entrevlig helg också.