onsdag 13 februari 2008

Beslut taget om alla hjärtans dag...

Har bestämt mig för hur jag ska göra imorgon, eftersom min sambo inte har tagit upp frågan alls så har jag tagit beslutet ensam, rätt eller fel-vet ej men kommer han upp med något bättre så backar jag. Jag ska laga en god middag, köpa en flaska vin och 3 röda rosor till honom. Han jobbar längre imon så jag gör detta och har det klart när han kommer. Och på lördag utnyttjar jag presentkortet på restaurangen så går bara vi 2 ut och äter. Detta passar bra då äldsta barnet vill ha hem lite kompisar på lördag. Detta beslut känns bra för mig och jag hoppas han blir nöjd. Förra året var han borta på jobb och jag låg dödssjuk i influensan då ringde det på dörren och han hade åkt hela vägen hem till mig . Jag fick en bukett rosor och ett häfte kärlekscheckar. ( Dessa har jag för övrigt inte utnyttjat fullt ut under året och tror att jag har både en bio och en middag innestående, kanske skulle utnyttja det på lördag:) ) Denna handling var totalt oväntad men mycket uppskattad av mig så jag hoppas han blir glad imorgon. Hoppas ni alla får en bra dag imorgon och ni som inte har någon partner att fira med, fira med någon annan ni tycker om eller skäm bort er själva med ett härligt bad, lite egenvård, en god middag och en bra film, meningen med denna dag är att man ska måb

Inga kommentarer: