tisdag 22 april 2008

Eventuellt rätt storlek.

Fick reklam hem idag från en av de affärer vi besökte igår och där hittade jag dynor som kanske skulle kunna passa utemöblerna. De blir ca 20 cm för höga i ryggen och jag vet inte om det stör..Men de var rätt bredd på och de var billigare än de på Ikea, 119 kr per styck eller 399 kr för 4 och jag behöver 5. Det vore bra för då slipper vi köpa nya möbler. Ska fundera, men samtidigt som jag blir glad över att slippa utgiften så blir jag orolig att det blir ett , ännu ett, misslyckat projekt just beträffande utemöbler, och att vi inte blir helt nöjda. Då är ju de 518 kronorna kastade i sjön. Men jag skulle kunna ta hem och prova. Vi har tittat lite på begagnade utemöbler på blocket men hittade inget som passade. Vi behöver ett stort med många sittplatser, iaf 6-7 stycken. Och det verkar gå att hitta rejäla i trä för 3-4000 kronor plus dynor.
Det är mycket pengar...

2 kommentarer:

Admin sa...

De här var snygga!

Ekonomisk fighter sa...

Finanskvinnan: Tack snälla men de var nog redan sålda och annonsen borttagen så jag fick inte se bilden, TACK ändå!